Tidsadministrator til Center for service ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Karup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded og professionel af natur, og sætter du en ære i at arbejde struktureret med tildelte opgaver i et center, hvor god service er en prioritet?
Så er jobbet som tidsadministrator i drift og struktursektionen i Center for service måske noget for dig.


Om os

Drift og struktursektionen indgår som en af fem sektioner i Center for service under Forsvarsministeriets Personalestyrelse i Ballerup og Karup.

Her varetager vi en bred vifte af opgaver til støtte for medarbejderne i Personalestyrelsen, samt løser opgaver inden for tidsstyring og struktur for andre styrelser. Opgaverne i sektionen er HR relaterede til sikkerhed, reception, omstilling, materiel, struktur m.v.

Vi består af en sektionschef samt 14 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige centre og partnerne inden for etablissement og IT. Det er vores målsætning at yde god service og medvirke til, at alle medarbejdere og chefer i de myndigheder vi støtter har gode rammer for deres arbejde.

Vores sektion er præget af en uformel og humoristisk omgangstone og en kultur, hvor vi vægter faglighed, samarbejde samt sparring højt. Vi har en uformel ledelsesstil og prioriterer videndeling og udveksling af erfaringer, hvilket bl.a. sker via vores ugemøder.

Vi har en fleksibel arbejdsuge, hvor du har mulighed for at påvirke og tilrettelægge din arbejdsdag.
Hos os er der gode muligheder for kompetenceudvikling, samt hjemmearbejdsdage.


Om stillingen

Som sagsbehandler og tidsadministrator i sektionen skal du primært deltage i følgende opgaver:

- Rådgivning og sparring med myndighederne
- Daglig besvarelse og sagsbehandling af henvendelser vedr. tidsstyring, og personale administration
- Controlling, fejlretning og databehandling
- Rapportering af udbetalinger og korrektioner, samt ferieafregninger
- Vagtplanlægning og indtastninger af planlagt tjeneste og afvikling
- Onboarding af nye medarbejdere

Vi tilbyder en spændende stilling i et fagligt miljø med høj grad af videndeling og samarbejde, og hvor vi har en uformel omgangstone.
Der vil ske en grundig oplæring i stillingen, hvis du ikke i forvejen er uddannet som tidsadministrator inden for Forsvaret.
Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Om dig

Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, eller har en anden administrativ baggrund. Hvis du har erfaring med overenskomster og eventuelt kendskab til anvendelse af SAP/DeMars og Ny Tidsstyring i Forsvaret, vil dette være fordelagtigt, det er dog ikke et krav.

Du vægter faglighed højt og har interesse i at udvikle dig og lære nyt. Du er god til at samarbejde og kommunikerer nemt med både kolleger, samt chefer og medarbejdere fra de myndigheder du støtter.

Du besidder som person et godt humør og har masser af gå på mod. Du er en god kollega, der gerne bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel og god stemning er i højsædet.

Derudover skal du være klar til at arbejde i en travl hverdag, hvor opgaverne kan være omskiftelige alt afhængigt af myndighedernes behov.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Alt efter dine kvalifikationer og færdigheder har du mulighed for at forhandle et tillæg.

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele dit ansættelsesforhold.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Inge Pejtersen 32 66 51 45.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Sheeba Krause ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 32 66 50 36.

Ansøgningsfristen er den 1. marts 2024, vi afholder samtaler d. 11. og 12. marts. Stillingen er til besættelse 1. maj 2024.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, bedes du medbringe dem til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE
Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren.
Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR.
Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987049

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet