BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded og fleksibel af natur, og sætter du en ære i at arbejde struktureret med tildelte opgaver i et center, hvor god service er en prioritet?
Så er jobbet som stabshjælper i Drift og struktursektionen i Center for service, måske noget for dig.
Om os
Drift og struktursektionen indgår som en af fem sektioner i Center for service under Forsvarsministeriets Personalestyrelse i Ballerup og Karup. I Drift og struktursektionen varetager vi en bred vifte af opgaver til støtte for medarbejderne i Personalestyrelsen, samt løser opgaver inden for tidsstyring og struktur for andre styrelser. Opgaverne i sektionen er HR relaterede til sikkerhed, reception, omstilling, materiel, struktur m.v.
Vi består af en sektionschef samt 18 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige centre i FPS og partnerne inden for etablissement og IT. Det er vores målsætning at yde god service og medvirke til, at alle medarbejdere og chefer i FPS og de myndigheder vi støtter har gode rammer for deres arbejde.
Vores sektion er præget af en uformel og humoristisk omgangstone og en kultur, hvor vi vægter faglighed, samarbejde samt sparring højt. Vi har en uformel ledelsesstil og prioriterer videndeling og udveksling af erfaringer, hvilket bl.a. sker via vores ugemøder.
Vi har en fleksibel arbejdsuge, hvor du har mulighed for at præge og tilrettelægge din arbejdsdag.
I Personalestyrelsen er der gode muligheder for kompetenceudvikling.
Om stillingen
Som sagsbehandler og tidsadministrator i sektionen, skal du primært deltage i følgende opgaver i relation til tidsstyring:
- Rådgivning og sparring med myndighederne.
- Daglig besvarelse og sagsbehandling af henvendelser vedr. tidsstyring.
- Controlling, fejlretning og databehandling.
- Rapportering af udbetalinger og korrektioner, samt ferieafregninger.
- Vagtplanlægning og indtastninger af planlagt tjeneste og afvikling.
Vi tilbyder en spændende stilling i et fagligt miljø med høj grad af videndeling og samarbejde, og hvor vi har en uformel omgangstone.
Der vil ske en grundig oplæring i stillingen, hvis du ikke i forvejen er uddannet som tidsadminstrator, inden for forsvaret.
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Om dig
Du er som minimum udnævnt konstabel.
Det en fordel, hvis du har erfaring med overenskomster og et godt kendskab til anvendelse af SAP/DeMars og Ny Tidsstyring i forsvaret. Det er dog ikke et krav, at du tidligere har arbejdet med Ny Tidsstyring i forsvaret.
Du vægter faglighed højt og har lyst til at udvikle dig og lære nyt. Du er god til at samarbejde og kommunikerer nemt med både kolleger, samt chefer og medarbejdere fra de myndigheder du støtter.
Du besidder som person et godt humør og har masser af gå på mod. Du er en holdspiller, der gerne bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel og god stemning er i højsædet.
Derudover skal du være klar til at arbejde i en travl hverdag, hvor opgaverne kan være omskiftelige alt afhængigt af myndighedernes behov.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en konstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er, afhængig af værnstilknytning, reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder, eller mellem Forsvarets Personeltjeneste og Hærens Konstabel- og Korporalforening for konstabelgruppen af linjen og reserven, konstabelelever og korporaler af linjen og reserven i Hæren.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Karup.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING:
Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Inge Pejtersen på telefon 20 76 04 08 eller daglig leder Rene Rohde på telefon 72 81 92 09.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mette Sihm ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail fps-mes@mil.dk eller telefon 72 81 96 96.
Ansøgningsfristen er den 20. august 2023. Vi afholder samtaler i uge 34. Stillingen er til besættelse snarest muligt efter aftale.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE
Forsvaret, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og ministerområdets øvrige myndigheder løser nogle helt særlige opgaver for rigets sikkerhed – nogle gange med livet som indsats. Vi bidrager til den operative kerneopgave ved at rekruttere og fastholde kompetente mænd og kvinder til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger. Og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Det stiller særlige krav til os som HR-organisation.
Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren. Det kræver, at vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med specialer inden for militærfaglighed, psykologi, rekruttering, marketing, arbejdsmiljø, jura, mangfoldighed og meget mere. Og vi står klar, når det gælder - også uden for almindelig åbningstid. Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet.
Vi er en udviklingsivrig arbejdsplads, hvor ansvar følger initiativ, og hvor dagene sjældent ligner hinanden. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Og den faglige udvikling følger med. Vi er en travl arbejdsplads med et stærkt kollegialt fællesskab. Det har vi også brug for – Danmarks sikkerhed kræver mere end almindelig HR.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Karup, Herningvej 30, Kølvrå, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184182&DepartmentId=18960&MediaId=4680&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860485