BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Koordinationsafdelingen savner en administrativ medarbejder til receptionen, så nyder du at arbejde i tæt dialog med andre og yde god service, og kan du holde tråd i alle linjerne i travle perioder? - Så læs med her.
Om os
Cyberdivisionen er en kapacitet under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, som indkøber og forsyner materiel til vores danske soldater og øvrige medarbejdere lige fra kampvogne, skibe, jagerfly til IT-materiel, støvler og sokker.
Vi er en af landets største IT-virksomheder og vi løser en række spændende drifts- og udviklingsopgaver. Vores opgaver skaber fundamentet for kommunikation og IT for Forsvarets ansatte, hvad enten de er på skibe i Nordatlanten, på mission i ørkenen eller placeret i Oksbøl og Hjørring.
Din stilling er placeret i Sikkerheds og receptionssektionen, som består af meget engagerede medarbejdere. Sektionens opgave er blandt andet at være ansvarlig for sikkerheden i og omkring huset, medarbejdernes sikkerhedsgodkendelser samt betjening af receptionen for Cyberdivisionen. Derudover har vi opgaven med at være kontakten mellem bygningens brugere og Forsvarets Etablissementsstyrelse, som er dem der vedligeholder vores bygninger og møbler mm.
Vi vægter tillid, ærlighed og masser af humor i dagligdagen som en af vores vigtige hjørnesten, i det daglige arbejde med at betjene husets brugere og gæster.
Om stillingen
I stillingen som vores nye receptionist, vil du have mange forskelligartede opgaver, men dine primære opgaver vil være bemanding af receptionen og traditionelle receptionsopgaver, hvor der arbejdes efter Forsvarets sikkerhedsregler.
Derudover skal du, i samarbejde med dine kolleger, koordinere og hjælpe til ved en lang række administrative støtteopgaver såsom; etablering og dokumentering af processer, fejlmelding af bygninger og anlæg, kontakt til husets brugere, medvirke til opretholdelse af fysisk sikkerhed, bestillinger af kontormateriel og håndværkere som også løses i sektionen. Med andre ord, så er det vigtigt, at du kan holde mange bolde i luften, i et til tider hektisk arbejdsmiljø
Du kommer også til at deltage i diverse arbejdsgrupper og mødefora i relation til receptionens og dens opgaveløsning.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en kontor- eller receptionistuddannelse eller relevant erfaring med
receptionistarbejde, service og sikkerhed.
Har du et godt kendskab til DeMars (SAP) og Office pakken, vil det være en stor fordel.
Kendskab til Forsvarets sikkerhedsregler samt Forsvaret generelt er også et plus, men ikke et krav.
Som person er du meget serviceminded, tålmodig og fleksibel. Du arbejder målrettet og påtager dig selvstændigt ansvar for resultater og deadlines.
Du formår at fastholde overblikket i en til tider meget travl hverdag, du nyder at arbejde tæt med mange forskellige mennesker og kan kommunikere ubesværet på alle niveauer, herunder også på engelsk.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for
Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende
fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige
område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Afhængigt af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til
stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Stillingen er en 37 timers fuldtidsstilling inkl. forkostpause. Du får fast tjenestested i Hvidovre.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne
sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i
internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende,
fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning:
Har du fået lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte lederen af sikkerhedselementet sektionschef Brian Tønning Kristiansen på telefon 7281 4371.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Birgit Jepsen på telefon 7281 9183.
Ansøgningsfristen er den 29. juni 2023. Der vil løbende blive afholdt samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Stillingen er til besættelse snarest muligt eller efter aftale.
Du søger stillingen via linket, og vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Vær opmærksom på, at bilag kun kan vedhæftes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor
opfordrer vi alle interesserede uanset uden baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen, Herningvej 65, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183881&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853665