Medarbejder til Ledelsessekretariatet i Søværnskommandoen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du løse opgaver inden for aktindsigt og borgerhenvendelser? Har du interesse for at være med til at optimere og prioritere videreformidling og controlling i relation til de opgaver, der modtages til behandling? Og kan du i øvrigt bidrage med sagsbehandling inden for et bredt felt?
Så er du måske vores nye kollega i Søværnskommandoens ledelsessekretariat.

Om os

Søværnet er i en rivende udvikling, det samme er Søværnskommandoen i Karup.
Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, som består af en adjudantursektion, en sekretariatssektion samt en række specialiserede medarbejdere inden for arbejdsmiljø og sikkerhed. Vi løser en bred vifte af opgaver og favner hele stabens virksomhed og opgaveløsning.

Om stillingen

Der er tale om en stilling, hvor du vil få berøring med mange dele af Søværnskommandoens stab.

Dine væsentligste opgaver bliver at besvare aktindsigtsanmodninger og borgerhenvendelser samt sagsbehandling vedrørende et bredt felt af emner relateret til Søværnet.

Du vil også skulle være med til at imødekomme Søværnskommandoens ledelses ønske om styrkelse og prioritering af videreformidling og controlling af indkommende opgaver. Du vil i denne funktion blive en væsentlig del af den løbende justering af den måde, hvorpå vi i Ledelsessekretariatet fordeler og følger op på de opgaver, der skal løses af Søværnskommandoen. Du vil sideløbende få ansvaret for den konkrete fordeling og opfølgning, som ofte vil skulle ske i tæt samspil med Søværnskommandoens ledelse og øvrige chefer.

Som vores nye kollega vil dine opgaver blandt andet være følgende:
- Controlling og vejledning i relation til sagsbehandlingsprocedurer, herunder i relation til vores elektroniske sags- og dokumenthåndteringssystem, hvor vi benytter WorkZone.
- Sagsbehandling i relation til aktindsigtssager.
- Sagsbehandling i relation til borgerhenvendelser.
- Bidrage til sekretariatets generelle sagsbehandling.
- Generelt bidrage til at staben er velfungerende, i samarbejde med de øvrige kolleger.

Du får et tæt samarbejde med lederen af sekretariatssektionen samt de øvrige medarbejdere i sektionen.

Stillingen stiller store krav til dit personlige virke og integritet, men åbner samtidig mulighed for, at du kan påvirke udviklingen og rammesætningen for stabens arbejde.

Om dig

Vi forestiller os, at du er fuldmægtig med en baggrund som jurist med mod på mangeartede opgaver, eller har en anden relevant uddannelse til at stillingen. Har du erhvervserfaring fra eksempelvis statslig eller kommunal ansættelse, vil det være en fordel, men ikke et krav.

Det er naturligvis en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og Søværnet, men det er absolut ikke et krav. Det hjælper vi dig hellere end gerne med hen ad vejen.

Først og fremmest er du selvstændig og god til at skabe relationer, men du skal også kunne indgå som en del af et professionelt team.
Du arbejder proaktivt og systematisk, og så har du en udpræget teamtilgang til opgaveløsningen.
Du kommunikerer effektivt i skrift og tale og forstår behovet for at få løst opgaverne til tiden og på en korrekt professionel måde.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Akademikere i Staten. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.

KONTAKT OG ANSØNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af sekretariatssektionen i Søværnskommandoens Ledelsessekretariat, chefkonsulent Henrik Wagner på telefon 7281 1918.

Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-Konsulent Nur Arabaci Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 99 35.

Ansøgningsfristen er den 12. februar 2024. Samtaler afholdes snarest muligt herefter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Du opfordres til at vedhæfte dokumentation for relevant uddannelse. Du har også mulighed for at vedhæfte andre relevante dokumenter eller du kan medbringe disse ved en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981263

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet