Kontorfuldmægtig til uddannelses- og studieadministration i Elementet for Erhvervsrettet konstabeluddannelse (EKU) i Uddannelsessektionen ved Hærkommandoen.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig, at være med til at give Hærens konstabler i kamptropperne en faglært uddannelse, hvor dit bidrag skal have fokus på uddannelsesadministrative processer, drift og vedligeholdelse af systemer, processer og datakvalitet, så er her en ny spændende og udfordrende stilling for den rette kandidat.

Om os

EKU er et forligsprojekt, der gennemføres ved Hærens fire kamptropsregimenter på fem forskellige tjenestesteder. Dele af EKU udvikles, implementeres og gennemføres i samarbejde med civile erhvervsskoler.
EKU vil, når uddannelsen er færdigudviklet, være en formel anerkendt erhvervsrettet uddannelse, der er studie- og erhvervskompetencegivende både inden- og uden for Forsvaret.

Om EKU Elementet
EKU elementet er et element i Hærkommandoens Uddannelsessektion G7. Elementet består af dygtige og dedikerede militære- og civile ansatte, og vi bestræber os på høj faglighed, at have et godt humør samt have en uformel omgangstone.
Elementets prioriterede opgaver er at udvikle, implementere og administrere EKU i rammen af Hærens uddannelsesportefølje.

Om stillingen

I denne stilling skal du have særlig fokus på uddannelsesadministration, administrative processer, systemer og datakvalitet, der er knyttet op på et formelt uddannelsesforløb både internt og eksternt. Det betyder, at du skal arbejde tæt sammen med nærmeste foresatte i forhold til vores eksterne leverandører, som er civile erhvervsskoler og vore militære uddannelsesenheder i kamptropperne samt Forsvarsakademiet, som er ansvarlig for Forsvarets Learning Managementsystem (LMS) system Moodle.
For at få succes i stillingen, skal du have rigtig god flair for it og datakvalitet samt digitaliseringsprocesser, som både ”håndværkeren”, men også i forhold til systemforståelse.
Du vil have fast tjenestested i Karup. Stillingen giver dog mulighed for ad hoc hjemmearbejdsdage, som er koordineret med din foresatte og resten af elementet.

Dine primære arbejdsopgaver:
• Du bliver ansvarlig for korrekt uddannelses- og elevadministration i de forskellige interne og eksterne systemer
• Du bliver ansvarlig for at vedligeholde både systemer, processer og data
• Du vil være vores kontaktperson i forhold til uddannelsesadministration
• Du skal støtte vores decentrale medarbejdere ved de fem tjenestesteder med uddannelsesadministration

Dine øvrige arbejdsopgaver:
• Du skal bidrage til den fortsatte udvikling, implementering og drift af EKU
• Du skal bidrage, ved behov, til generel EKU kommunikation, herunder repræsentere EKU/G7 i forskellige fora, herunder konferencer, messer, netværk, underudvalg etc.
• Du skal bidrage til udvikling af digitale administrative processer for EKU ved EKU Elementet

Om dig

Det er vigtigt, at du har en helhedsorienteret forståelse af uddannelses- og elevadministration, da det kan have konsekvenser for den enkelte konstabel, hvis uddannelsesdata ikke er korrekte. Derfor er det vigtigt, at du trives godt med digitale-, administrative processer og har god forståelse for datakvalitet.
Du skal være indstillet på at indgå i et nyt projekt, der ikke er færdigudviklet, hvor der skal bruges energi og tid til at få tingene til at lykkes.
Du arbejder selvstændigt, systematisk og målrettet, særligt med administrative procedurer og processer.
Du har let ved at indgå relationer og samtidig god til at samarbejde med andre.

Du skal være indstillet på at anvende online kommunikationssystemer i forbindelse med dit arbejde, det kunne fx være Teams, Zoom, BigBlueButton.

Hvis du ikke har alle kompetencer inden for teknologi eller systemer, vil vi sørge for oplæring eller sende dig på kurser, så du bliver fortrolig med de værktøjer, du skal bruge for at kunne løse dine opgaver.

Uddannelseskrav:
Det er ikke så afgørende, hvilken uddannelse du har, men den skal være min. på niveau 5 jf. kvalifikationsrammen for livslang læring eller tilsvarende og meget gerne inden for offentlig forvaltning og administration. Alternativt kan du have en EUX kontoruddannelse med konkret erfaring som selvstændig sagsbehandler ved en uddannelsesinstitution, fx en erhvervsskole, gymnasium eller erhvervsakademi.
Du skal kunne anvende MS Office, Word, PPTX, Excel og Outlook, minimum på brugerniveau.

Kendskab til følgende vil være ønskeligt:
• Kendskab til offentlig forvaltning og administration
• Studieadministration og journalisering
• SAP/DeMars HR- og Uddannelsesmoduler
• GDPR på brugerniveau
• Anvendelse af ESDH WorkZone
• Viden om erhvervsuddannelser (EUD)
• Digitaliseringsprocesser
• Administrative processer relateret til onlinelæring/E-læring

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Stillingen er indplaceret i løngruppe 3, sats 1, Provins.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Ørup, mail: fko-h-g74b@mil.dk eller på telefon; 2568 3100

Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-Konsulent Mia Nordbeck Carlsson, Forsvarsministeriets Personalestyrelse, mail: fps-mnc@mil.dk eller telefon 728 19937.
Ansøgningsfristen er den 21. juni 2023. Vi gennemfører løbende samtaler og stillingsopslaget tages ned, når rette kandidat er fundet.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Du opfordres til at vedhæfte dokumentation for relevant uddannelse. Du har også mulighed for at vedhæfte andre relevante dokumenter eller du kan medbringe disse ved en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk og om Regnskabsstyrelsen på www.regnskabsstyrelsen.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej 30, Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183751&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849538

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet