Vær med til at udvikle personaleadministrationen i Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste - Bliv en del af vores team i Karup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et professionelt og initiativrigt team? Vil du arbejde i et fleksibelt miljø med metodefrihed?

Så er stillingen som personaleadministrator i Forsvarets Vedligeholdelsestjenestes administrative fællesskab i Karup måske noget for dig!

Om os

Vi er et administrativt fællesskab, fordelt på to kontorer, i Karup, der støtter tre områder inden for Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Vi arbejder tæt sammen med Vedligeholdelsesområde Karup, der tager sig af vedligeholdelse af helikoptere, køretøjer, nødudstyr og våben. Vi støtter også Forsvarets Flytekniske Uddannelseseskadrille, der uddanner flymekanikere og gennemfører kursusvirksomhed. Endelig har vi et Kvalitetselement, der sikrer overholdelse af processer og procedurer.

Om stillingen

Som personaleadministrator vil du spille en vigtig rolle i at håndtere forskellige opgaver inden for personaleadministration hos os. Du vil blive ekspert i at læse og fortolke overenskomster og omsætte dem til konkrete tiltag for medarbejderne. En stor del af opgaverne vil være at løse ad hoc-opgaver, det vil sige mange forskellige opgaver i løbet af en dag. Ikke to dage vil være ens, og du vil få mulighed for at udvikle dig både individuelt og i samarbejde med dine kollegaer.

HVORFOR SKAL DU VÆLGE OS?
Som en del af vores team vil du få mulighed for at styrke personaleadministrationen i Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste og være med til at skabe en positiv forandring.

Vi tilbyder en balance mellem fleksibilitet og høj faglighed. Du vil blive en del af et team, der værdsætter vores medarbejdere og skaber en social kultur med en let tone. Vi arrangerer sociale aktiviteter både i og uden for arbejdstiden for at sikre et godt arbejdsmiljø og styrke sammenholdet.

Derudover tilbyder vi betalt frokostpause, gode kollegaer, gratis frugt og te og kaffe samt mulighed for hjemmearbejdsdage ved behov.

Om dig

Vi søger en person, der trives med skiftende arbejdsopgaver og kan håndtere disse ved en statslig arbejdsplads.

Vi forestiller os at du har en kontoruddannelse, og kendskab til Forsvarets opbygning vil være en fordel.

Du er imødekommende, dygtig til at opbygge relationer og værdsætter et godt samarbejde og et positivt arbejdsmiljø. Du er klar til at tage fat ved forandringer og være til stede både i hverdagen og i perioder, hvor opgaveløsningen kræver en ekstra indsats.

Bliv en del af vores team i Karup og vær med til at optimere personaleadministrationen hos os!

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Alt efter dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte elementleder Bettina Kopytko Sønderhøj på tlf. 72 84 24 07.

Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Sheeba Krause på tlf. 32 66 50 36.

Ansøgningsfristen er den 9. januar 2024. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.

Ansættelse efter aftale.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket, hvor du vedhæfter ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944701

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet