VÆR EN PERSONALEEKSPERT OG SKAB STRUKTUR SOM ADMINISTRATOR!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du interesse for tidsstyring og administration? Så er du måske vores kommende tidsadministrator!

Om os

Drift og struktursektionen indgår som en af fem sektioner i Center for service under Forsvarsministeriets Personalestyrelse i Ballerup og Karup. Stillingen er placeret i Karup.

Vi varetager en bred vifte af opgaver til støtte for medarbejderne i Personalestyrelsen, samt løser opgaver inden for tidsstyring og struktur for andre styrelser. Opgaverne i sektionen er HR relaterede til sikkerhed, reception, omstilling, materiel, struktur m.v.

Vi består af en sektionschef samt 14 medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med de øvrige centre i Forsvarsministeriets Personalestyrelse og partnerne inden for etablissement og IT.

Det er vores målsætning at yde god service og medvirke til, at alle medarbejdere og chefer og de myndigheder vi støtter har gode rammer for deres arbejde.

Vores sektion er præget af en uformel og humoristisk omgangstone og en kultur, hvor vi vægter faglighed, samarbejde samt sparring højt. Vi har en uformel ledelsesstil og prioriterer videndeling og udveksling af erfaringer, hvilket bl.a. sker via vores ugemøder.

Vi har en fleksibel arbejdsuge, hvor du har mulighed for at påvirke og tilrettelægge din arbejdsdag.
Hos os er der gode muligheder for kompetenceudvikling


Om stillingen

Som administrator vil dine vigtigste opgaver være tids-/personale administration. Du vil skulle rådgive og støtte medarbejdere og chefer inden for mange forskellige områder. Du vil også være ansvarlig for rapportering af udbetalinger, korrektioner, opdateringer og ferieafregninger.

Der er gode udviklingsmuligheder i stillingen, og du vil blive grundigt introduceret og modtage relevante kurser, inden du får selvstændige opgaver. Vi tilbyder også en høj grad af selvstændighed, mulighed for hjemmearbejde og betalt frokost.

Om dig

Vi forestiller os du har kontoruddannelse eller tilsvarende. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med overenskomster eller har interesse for at lære mere om dette område.

Kendskab til SAP og Tidsstyring i Forsvaret er også en fordel. Du skal være åben for udvikling og have motivation til at arbejde i en travl hverdag. Det er vigtigt, at du er villig til at sætte dig ind i diverse bestemmelser og regler, der ligger til grund for tidsstyringen.

For at være succesfuld i stillingen skal du kunne administrere personellet inden for de givne rammer. Du skal være i stand til selvstændigt at gennemføre tidskørsler og kunne rette samt vejlede personalet inden for området. Hvis du ønsker at blive en del af vores positive og uformelle arbejdsmiljø og har de nødvendige færdigheder og erfaringer, så send os din ansøgning. Vi ser frem til at høre fra dig!


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældend
fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Alt efter dine kvalifikationer og færdigheder har du mulighed for at forhandle et tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele dit ansættelsesforhold.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Inge Pejtersen på telefon 32665145.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Sheeba Krause ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 32 66 50 36.

Ansøgningsfristen er den 24 april 2024, vi afholder samtaler i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, bedes du medbringe dem til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen

FORSVARSMINISTERIETS PERSONALESTYRELSE
Vi rekrutterer og fastholder kompetente ansatte til mere end 40 uddannelser og 20.000 stillinger for Danmarks sikkerhed, og vi yder en helt særlig indsats over for vores veteraner og deres familier. Vores verden drejer sig om den operative kerneopgave, og vi understøtter alle lige fra den værnepligtige til forsvarsministeren.
Vi har et stærkt tværfagligt HR-miljø med fokus på udvikling. Når den operative virkelighed ændrer sig, gør vi det samme. Det kræver mere end almindelig HR.
Vi har hovedsæde i Ballerup med decentrale partnerelementer og rekrutteringscentre rundt om i hele landet


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025977

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet