Struktureret indkøbere til vores Indkøbscenter Karup.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded og kunne du tænke dig, at blive en del af et engageret indkøbsteam?
Så er du måske den ene af de to nye kollegaer, vi står og mangler til vores indkøbscenter.

Om os

Vores afdeling hedder Indkøbscenter Karup og vi er en del af Forsvarsministeriets Materiel-
og Indkøbsstyrelse, Supply Chain Division.

Vi indkøber, leverer og opbevarer alle former for forsyninger til Forsvarets enheder og
ansatte. Vi varetager i samarbejde med Forsyningscentrene, den direkte genforsyning af
Forsvarets operative enheder og myndigheder, indsat enten nationalt eller internationalt.

Vi modtager, behandler og ekspederer de behov, der måtte være på varer og
tjenesteydelser, fra enheder i hele Danmark samt Hærens udsendte enheder.

Vi går ind for en god balance mellem privat- og arbejdslivet, og tilbyder dig fleksibel arbejdstid med flekstidsordning. Din frokostpause er en del af arbejdstiden, og din pensionsordning er arbejdsgiverbetalt.

Om stillingen

Du vil som indkøber på Forsvarets indkøbscentre blive en del af et team bestående af andre
indkøbere og planlæggere. Du varetager oprettelse af indkøbsordrer, og på
baggrund af disse sikrer du rettidig levering og opfølgning. Dette kræver en struktureret
tilgang til løsning af opgaven.

Da området inden for indkøb til Forsvaret er under konstant udvikling kræver jobbet, at du
kan agere i et miljø påvirket af forandring, besidder sans for detaljen og, kan bidrage
til at optimere og udvikle inden for eget område.

Vi har tæt kontakt til vores brugere. Derfor kræver jobbet en nysgerrighed på deres hverdag
og behov, samt en tilgang, hvor service og det, at holde soldaten i centrum sættes i
højsædet, men hvor der samtidig er forståelse for de gældende bestemmelser og regler der
findes på området.

Dine primære opgaver vil blive:
• Oprettelse af indkøbsordrer
• Tastning af ordrebekræftelser
• Fakturabehandling
• Opfølgning på åbentstående indkøbsordrer og fakturaer

Vi tilbyder – et spændende og alsidigt job, med faglige og personlige muligheder og hvor
det, at kunne samarbejde med dine kollegaer er en forudsætning.

Om dig

Vi foretrækker, at du har en kontoruddannelse med speciale som indkøber eller har anden
relevant uddannelse inden for lignende fag. Erfaring i brug af ERP systemer, vil være en
fordel.

• Du er struktureret med øje for detaljen
• Du trives med rutineprægede opgaver
• Du er en god kollega med fokus på videndeling
• Du holder et højt fagligt niveau i opgaveløsningen
• Du er serviceminded og udadvendt
• Du har gerne kendskab til SAP

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat under Forsvarsministeriets område, er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte Mette Krogh Larsen på telefon 7281 6479.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Julie Cramer-Palmquist på telefon 7281 9370.

Ansøgningsfristen er den 20 august 2023. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen udløb. Stillingerne ønskes besat pr. 1 oktober 2023 eller efter aftale.

Søg stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej 30, Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184774&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5887442

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet