BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded og kunne du tænke dig, at blive en del af et engageret indkøbsteam?
Så er du måske den ene af de to nye kollegaer, vi står og mangler til vores indkøbscenter.
Om os
Vores afdeling hedder Indkøbscenter Karup og vi er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Supply Chain Division.
Vi indkøber, leverer og opbevarer alle former for forsyninger til Forsvarets enheder og ansatte. Vi varetager i samarbejde med Forsyningscentrene den direkte genforsyning af Forsvarets operative enheder og myndigheder, indsat enten nationalt eller internationalt.
Vi modtager, behandler og ekspederer de behov, der måtte være på varer og tjenesteydelser, fra enheder i hele Danmark samt Hærens udsendte enheder.
Om stillingen
Du bliver en del af et team bestående af andre indkøbere samt planlæggere, der varetager oprettelse af indkøbsordrer, og på baggrund af disse sikre rettidig levering og opfølgning. Dette kræver en struktureret tilgang til løsning af opgaven.
Da området inden for indkøb til Forsvaret er under konstant udvikling, kræver jobbet at du kan agere i et miljø præget af forandring, besidder sans for detaljen, kan bidrage aktivt til at optimere og udvikle inden for eget område.
Vi har tæt kontakt til vores brugere. Derfor er det vigtigt, at du er nysgerrig på deres hverdag og behov, samt har en tilgang, hvor service og det at holde soldaten i centrum sættes i højsædet, men hvor der samtidig er forståelse for de gældende bestemmelser og regler der findes på området.
Dine primære opgaver bliver at:
• Oprette indkøbsordrer
• Tast ordrebekræftelser
• Fakturabehandling
• Opfølge åbentstående indkøbsordrer og fakturaer
Vi tilbyder – et spændende og alsidigt job, med faglige og personlige udfordringer.
Om dig
Vi foretrækker, at du har en kontoruddannelse med speciale som indkøber eller har anden relevant uddannelse eller har erfaring, gerne fra lignende stillinger. Erfaring i brug af ERP systemer, vil være en fordel.
For at få succes i stillingen leder vi efter dig der:
• er struktureret med øje for detaljen
• trives med rutineprægede opgaver
• er en teamplayer med fokus på videndeling
• holder et højt fagligt niveau i opgaveløsningen
• er serviceminded og udadvendt
• som gerne har kendskab til SAP
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om stillingerne er du velkommen til at kontakte element leder Hanne Hannesbo Rasmussen på telefon 2555 2848 eller via e-mail: FMI-SC-LMJ01@FIIN.DK
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent June Bastholm på telefon 3266 5470.
Ansøgningsfristen er den 9. juli 2023. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Stillingerne ønskes besat pr. 16 august 2023 eller efter aftale.
Vi beder dig søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM ORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen FSN Karup, Herningvej 30, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184112&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859196