Sagsbehandler til Etablissementspartnerelement Karup på Flyvestation Karup
Har du overblikket, kan du lide en afvekslende hverdag og kan du tage del i fællesskabet? Vil du være med til at levere professionel sagsbehandling, engageret service og tilfredse brugere?
Så er du måske vores nye sagsbehandler i administrationen.
Om os:
Etablissement- og Terrænkommandoen har hovedkontor i Hjørring, men har medarbejdere fordelt på 28 etablissementspartnerelementer ved de største tjenestesteder i hele landet. Her håndteres alt fra brugerhenvendelser og indkøb til arrangementsstøtte og bygningsvedligehold.
Etablissementspartnerelement Karup består af ca. 80 kompetente medarbejdere som leverer og udvikler de fysiske rammer for de militære operative enheder og de øvrige myndigheder under Forsvarskommandoen. Vi sikrer vand, varme og el, udfører bygningsvedligeholdelse og mindre reparationer, samt driftsopgaver på vore skyde- og øvelsesterræner, og meget, meget mere.
Forsvaret er under hastig opbygning, vi har derfor brug for flere dygtige og engagerede medarbejdere, som har en god indstilling til service, og synes det er spændende at være med til at bygge en ny fremtid op.
Om stillingen
Du bliver en del af et element som består af en chef der har ansvaret for fire fagområder der hver især har deres egen leder i henholdsvis rengøring, administration, ejendomsservice og teknik. Du bliver tilknyttet administrationen, og får 9 administrative kolleger samt en daglig leder.
Vi står for følgende opgaver:
- KTP/servicedesk
- Økonomistyrring
- Indkøb og varemodtagelse af ydelser og varer
- Nøglehåndtering
- Kodning af brikker for adgangskontrol
- Administration af materielbeholdning
- Ad hoc administrative opgaver
- Administrativ støtte til de øvrige fagområder
Overassistent 1:
Du vil primært engagere dig i opgaver omhandlende indkøb og varemodtagelse af ydelser og varer samt økonomistyrring i Demars/SAP, ligesom du også ville kunne varetage øvrige administrative opgaver, når der er behov for det.
Overassistent 2:
Du vil primært engagere dig i kodning af brikker, nøglehåndtering, administration af materielbeholdning samt ad hoc administrative opgaver. Du skal være indstillet på en hverdag, hvor du ikke kun sidder bag skrivebordet, men også bevæger dig rundt på Flyvestationen for at kunne udfører dine opgaver.
Om dig
Vi forestiller os du har en kontoruddannelse og vi ser gerne du har en solid erfaring inden for offentlig sagsbehandling.
Du arbejder selvstændigt og professionelt i din opgaveløsning og tager ansvar for opgaven, men arbejder også godt sammen med dine kollegaer.
Du skal kunne trives i en dynamisk hverdag, hvor opgaverne er mange. Du ser løsninger frem for forhindringer og deler gerne ud af dine erfaringer og forslag.
Det er ønskeligt at du har kendskab til Forsvaret, men det er ikke er krav. Du formulerer dig godt på dansk både på skrift og tale og har nemt ved at omgås andre mennesker.
Du er en god kollega, som kan indgå i en uformel omgangstone, kommunikere med alle slags mennesker og bidrager til fællesskabet.
Ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Karup
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Chef Simon Kjær Carlson på telefon 2467 6675 eller daglig leder Janni Gamborg Axelsen på telefon 2363 8917
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Camilla Elleman Keldsted på telefon 32665521.
Ansøgningsfristen er den 23. oktober 2025 og samtaler forventes afholdt i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse den 1. december 2025 eller snarest muligt derefter.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Etablissement- og Terrænkommando
Etablissement- og Terrænkommandoen (ETK) støtter og servicerer militære og civile myndigheder under Forsvarsministeriet. Vores opgave er at levere og udvikle attraktive fysiske rammer, som er nødvendige for deres daglige virke.
Vi bygger nyt, vedligeholder, driver kantiner og gør rent på tjenestesteder i hele landet.
Vi har på vegne af Forsvarsministeriets koncern ansvaret for det grønne område, der blandt andet omfatter miljø, energi og naturpleje.
Vores hovedkontor er i Hjørring, men vi har medarbejdere i hele landet. Vi er i alt 1600 ansatte, der tæller både civilt og militært ansatte. Vi er en organisation baseret på stærke fagfællesskaber, og vi prioriterer det tværgående samarbejde højt.
• Vi har ansvaret for over 600 lokationer spredt ud over hele Danmark.
• Vi administrer over 6000 bygninger og forvalter øvelsesområder, der samlet set er på størrelse med Mors.
• Vi bygger og vedligeholder i år for knap en milliard og er blandt andet bygherre på store projekter som campus til de nye F35-kampfly.
Du kan læse mere på www.Ejendomsstyrelsen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Ejendomsstyrelsen ved Flyvestation Karup, Herningvej, 7470 Karup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-10-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8079e383-e0cc-4045-8098-7395d46acf50