Brænder du for logistik samt for at strømline, samordne og udvikle forsyningskæden på tværs af strukturer? Så er det måske lige dig, vi søger til denne stilling.
Om os
Supply Chain Divisionen tilbyder en stilling, der indeholder en stor grad af frihed under ansvar i et miljø præget af fleksibilitet, gensidig tillid, tydelig og klar kommunikation samt ikke mindst et fagligt stærkt og godt kollegialt fællesskab, hvor vi også lægger vægt på udvikling af kompetencer.
Vi leverer alle typer forsyninger (vand, mad, reservedele, tøj, drivmidler, våben og ammunition mv.) og tjenesteydelser til enheder og brugere indsat uden for, såvel som inden for, landets grænser.
Forsyningsafdelingen har hovedsæde i Karup og består af et Missionselement, en Krypto-, Kort- og Publikationssektion, en Motorforvaltningssektion samt to Forsyningssektioner med garnisonsnære Forsyningscentre placeret i Frederikshavn, Aalborg, Vadum, Skive, Holstebro, Karup, Skrydstrup, Varde, Oksbøl, Fredericia, Odense, Korsør, Høvelte, København, Slagelse, Vordingborg og Bornholm.
Om stillingen
Du vil få en central rolle i koordineringen af den logistiske drift på tværs af forsyningscentre efter afdelingschefens anvisninger og i koordination med sektionscheferne. Du sikrer faglighed i opgaveløsningen,
dialog og videndeling og bidrager til en åben dialog med relevante samarbejdspartnere, herunder kapacitetsområder ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, ved Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste samt ved Supply Chain Divisionens enheder og kapaciteter.
Du får en væsentlig rolle i at understøtte en ensartet og effektiv drift ved forsyningscentrene gennem deling og afstemning af faglighed med øvrige sagsbehandlere i Forsyningsafdelingen. Herunder varetager du selvstændige opgaver som POC, optimerer lagerbeholdningerne, støtter bortskaffelse og salg af kasserede materialer. Stillingen omfatter desuden opfølgning på og bidrag til udvikling af relevante bestemmelser samt udarbejdelse af detaljerede processer, procedurer og flowcharts.
Du vil blive inddraget i projekter efter anvisning fra chefen for Forsyningsafdelingen, ligesom du vil skulle deltage i tværgående projekter med henblik på at varetage Forsyningsafdelingens interesser.
Desuden varetager du selvstændigt ansvaret for sagsbehandling på relevante ressortområder, som kræver væsentlig specialviden.
Om dig
Du har en relevant logistisk og ledelsesmæssig baggrund fx Akademimerkonom, logistikøkonom eller Supply Chain Coordinator. Du besidder endvidere gode kompetencer indenfor kommunikation, ligesom du besidder væsentlige faglige og tekniske erfaringer inden for logistisk planlægning og lagerstyring.
Du trives med at arbejde i et værns fælles miljø, hvor der er både civilt og militært ansatte, og du har fokus på at bidrage med din viden både i sektionen og resten af organisationen.
Du har gode kvalifikationer og kompetencer inden for sagsbehandling.
Som person kan du samarbejde på alle niveauer, og du kommunikerer ubesværet såvel skriftligt som mundtligt på både dansk og engelsk. Du formår at holde fokus på helheden i opgaveløsningen,
og er analytisk stærk, struktureret og særdeles løsningsorienteret. Du er robust med en naturlig gennemslagskraft samtidig med, at du besidder den nødvendige tålmodighed og vedholdenhed.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Karup.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og søgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for Forsyningsafdelingen oberstløjtnant Svend J. Steg på telefon 2555 2003.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Charlotte Hansen på telefon 3266 5156.
Ansøgningsfristen er den 17. december 2025 samtaler forventes afholdt i uge 3 2026.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er ca. 2500 medarbejdere (3/4 civile - 1/4 militære) fordelt ud over hele Kongeriget, med hovedkontorer i henholdsvis Ballerup, Brabrand og Hvidovre.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen FSN Karup, Herningvej, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/84bac799-b88c-4b44-92e9-07499d4ed5d6