Er du klar til at levere høj kvalitet i din opgaveløsning? Og motiveres du af orden og struktur? Vi leder efter dig, der har en lyst til at planlægge og arbejde tæt på de operative enheder, der beskytter vores land.
Om os
Planlægningselementet er en del af staben ved Vedligeholdelsesområde Karup i Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste. Aktuelt er vi bestående af 1 elementleder, 2 afdelingsledere, 6 driftskoordinatorer/planlæggere og 5 planlægningsassistenter.
Vi er i færd med at opbygge en ny to-søjlet struktur med bl.a. 2 nyoprettet stillinger som kontorfunktionærer, der skal være med til at understøtte vores stigende opgaveportefølje.
Planlægningselementets mål er, at sikre kvalitativ og effektiv opgaveløsning gennem nøje planlægning, oveblik og analyse. Gennem tæt samarbejde med både interne værksteder, samarbejdspartnere og operative enheder, arbejder vi på at optimere processer, således at vi bedst muligt bidrager til vores fælles mål og opgaver.
Om stillingen
Planlægningselementet leder den overordnede koordinering af Vedligeholdelsesområde Karups samlede opgaveløsning, og er herunder ansvarlig for koordinering og planlægning samt gennemførelse af enhedens samlede opgaveportefølje.
du spiller en nøglerolle i at sikre, at vores daglige opgaver forløber glat og effektivt. Du vil befinde dig i et dynamisk miljø, hvor få dage er ens, og hvor du vil håndtere både rutineopgaver og spontane ændringer i programmet. Dine evner til at planlægge, prioritere og kommunikere vil være med til fortsat at gøre vores arbejde til en succes.
Stillingen kræver en stor grad af selvstændighed, og du vil arbejde tæt sammen med dygtige kolleger i et engageret team.
Om dine opgaver
Dine primære opgaver vil være at varetage flere administrative skridt i et større, koordineret workflow. Du vil overvåge og administrerer kontrolpunktspostkassen for at sikre hurtig og korrekt behandling af henvendelser. En vigtig del af dit arbejde vil være den indledende opsætning af produktionsaftaler fra samarbejdspartnere, hvor du vil kontrollere og verificere detaljerne.
Du vil oprette og forberede diverse produktionsopgaver i afdelingens produktionsplan, hvilket er essentielt for at sikre et klart overblik over igangværende og kommende opgaver. Desuden vil du varetage den fysiske klargøring af vedligeholdelsesdokumentationen til værkstederne samt den afsluttende indsamling, kontrol og arkivering af denne dokumentation.
Løbende opdatering af produktionsplanen og samordning af administrative opgaver vil være centralt for at optimere afdelingens effektivitet.
Endvidere vil du varetage lettere behandling af vedligeholdelsesordre og bogføring med registrering af evaluering, hvilket bidrager til afdelingens samlede opgave og ansvar.
Vi tilbyder
Et fleksibelt arbejdsmiljø med balancerede arbejdstider, så du kan forene arbejdsliv og privatliv. Din pensionsordning er arbejdsgiverbetalt og din frokostpause er en del af arbejdstiden.
Vores grundige onboarding og muligheder for mentoring sikrer, at du får en solid start. Du vil indgå i et engageret og støttende team, hvor samarbejde og sociale relationer er i fokus.
Vi fremmer både faglig og personlig udvikling med gode karrieremuligheder på tværs af Forsvaret. Derudover får du et unikt indblik i det operative forsvarsarbejde, samtidigt med at du har mulighed for hjemmearbejde og at holde dig fysisk aktiv, når tjenesten tillader det.
Om dig
Vi forstiller os at du har en kontorfaglig uddannelse, du kan også have erfaringer fra lignende stilling af minimum 2 års varighed.
Som en detaljeorienteret og struktureret medarbejder, sætter du kvalitet i højsædet i alt, hvad du gør.
Dine gode kommunikations- og samarbejdsevner gør dig i stand til at arbejde effektivt på tværs af vores afdeling, mens din fleksibilitet hjælper dig med at håndtere de uforudsigeligheder, der opstår i en dynamisk hverdag.
Vi ønsker en kollega, der i høj grad bidrager til et positivt arbejdsmiljø og kollegialt samarbejde, hvor vi værdsætter de personlige relationer.
Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdsstedet er i Karup
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder SSG Rasmus Vangsy. Send meget gerne en SMS på tlf. 5127-7473, så kontakter han dig snarest muligt.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Sofie Gadegaard på telefon 3266 8555.
Ansøgningsfristen er den 21. august 2025. Samtaler forventes afholdt i 35 og 36.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Karup, Herningvej, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3daa6922-22e9-4cf1-9e7a-abe0cea86833