Har du ordenssans og IT færdigheder og kan du håndtere mange opgaver samtidigt, så er du blæksprutten vi mangler!
Om os
Vedligeholdelsesområde Karup varetager Base Maintenance og Line Maintenance af Forsvarets helikoptere.
Vi består af ca. 300 stillinger fordelt på et planlægningselement, logistikelement, Drift- og Støtteelement. Vi er støtte for al planlægning og udførsel af vores samlede aktiviteter, som er dokke til eftersyn af helikoptere, jordudstyrsværksteder, køretøjsværksteder, våbenværksted og værksted der vedligeholder faldskærme, udrustning og nødudstyr.
Heraf varetager vi også vedligeholdelse i internationale miljøer i forbindelse med øvelser.
Vedligeholdelsesområde Karup er endvidere et godkendt praktikværksted for Forsvarets Flytekniske Uddannelseseskadrille EASA-godkendte flymekanikeruddannelse.
Drift- og støtteelementer ved Vedligeholdelsesområde Karup opgaver er, at rammesætte og strukturere den samlede drift af vores opgaver. Elementet består af sagsbehandlere inden for områder som elevejledning, uddannelse, arbejdsmiljø ledelse, kvalitetsledelse, militær sikkerhed og DKMAR implementering.
Du har som regel fleksible arbejdstider, din pensionsordning er arbejdsgiverbetalt og din frokostpause er en del af arbejdstiden.
Om stillingen
Stillingens hovedfokus er monitering og opdatering af Drift og støtteelementets sharepoints og interne hjemmesider.
Derudover vil opgaven være at støtte elementets sagsbehandlere med håndtering af og oprettelse af arbejdsdokumenter. Udfærdigelse af præsentationer og andet dokumentation, samt monitering af aktionslister og dataark.
Du skal ved behov også bidrage til løsning af enhedens andre opgaver, som støtte til andre sagsbehandler i Drift- og støtteelementet og interne samarbejdspartnere. Fx. kvalitetsledelse og
Arbejdsmiljøledelse ISO 9001 og ISO 45001.
Stillingen er nyoprettet og vil være del af et nyoprettet Drift- og Støtte element.
Om dig
Du har interesse for IT og kan arbejde struktureret og detaljeorienteret. Erfaring med opdatering af hjemmesider er ønskelig, men ikke et krav.
Det er vigtigt, at du er imødekommende og har gode samarbejdsevner samt kan arbejder i et spændingsfelt mellem produktion og operation.
Du skal udvise en helhedsforståelse for organisationen og have kendskab til de samarbejdspartnere der udgør vores ”kunde” område.
Stillingen omfatter forståelse for regulativ krav, fx indenfor EMAR/EASA, Kvalitetsledelse ISO 9001 og Arbejdsmiljøledelse ISO 45001, hvorfor det forventes at du nysgerrigt sætter dig ind regulativer og dokumentation.
Det er ønskeligt, at du besidder et stort kendskab til SAP og Microsoft Office, da det er det primære arbejdsredskab, alternativt at du har stor interesse i at uddanne dig inden for området.
Du skal kunne være klar til at udvikle Drift- Støtte elementet i fællesskab med kollegaer og ledelsen og sammen skabe rammerne for et element der styrker og støtter hele vores organisation.
Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet i henhold til organisationsaftale for HK/Stat og Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-fællesoverenskomst).
Afhængig af dine kvalifikationer, er der mulighed for forhandling af et mindre tillæg.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Arbejdstiden er kl. 0800-1524 mandag-fredag, med mulighed for flekstidsordning. Der er også mulighed for lejlighedsvis hjemmearbejde.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for vedligeholdelsesområde Karup Jeppe Kock-Mogensen på telefon 7284 4651 eller elementleder M.R. Børre på telefon 6141 1184.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Sheeba Krause på telefon 3266 5036.
Ansøgningsfristen er den 23. marts 2025. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen.
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses-og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO-og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer inden for deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Karup, Herningvej, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3136c0fd-6101-4add-9d74-b066d79da678