BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
INTERN SALGSBACKUP
Vores sælgere har travlt og de har brug for dig til daglig støtte i deres arbejde.
Danrec’s sælgere er placeret rundt om i Europa og arbejder ud fra deres hjem adresse, så de er meget afhængig af den support de får.
Opgaverne er mange:
- Ordre modtagelse og behandling.
- Holde kunder opdateret på deres ordre.
- Bookning af fragter til hele Europa.
- Kontrol og indhentning af fragtpriser.
- Sende tilbud til kunder i samarbejde med den enkelte sælger.
- Oprettelse af nye kunder.
- Opbygning og vedligeholdelse af CRM-system.
- Søgning efter nye kundeemner i Europa i samarbejde med sælgerne.
- Behandling af reklamationer og afslutning af dem.
- Udarbejdelse af nyhedsbrev i samarbejde med marketing
- Understøtte marketing, herunder opsætning af kundelogoer til laser printning.
Dine kvalifikationer:
- Du taler, forstår og skriver dansk og engelsk på højt niveau, kan du tysk eller fransk vil det kun være en yderligere fordel.
- Du har erfaring som internsalgsbackup, spedition medarbejder eller tilsvarende.
- Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, HHX eller tilsvarende.
- Du er erfaren bruger officepakken, kendskab til Business Central 365 er en fordel.
- Mødestabil, struktureret og detaljeorienteret.
- Holdspiller, godt humør og positiv i din tilgang til kollegaer og kunder.
- Servicemindet og glad for kunde kontakt.
- Du bor i passende køre afstand til Karup.
Du bliver del af et mindre og engageret team og får muligheder for at præge såvel dit job som din dagligdag, vi håber derfor, at du bringer en god erfaring med, som du vil dele med os. Stillingen er ny oprettet og du vil du referere til Teamlederen for administration.
Du bliver det helt centrale bindeled mellem vores sælgere, produktionsplanlægning og lager (varer udlevering).
Der vil være høje forventninger til dig og til at du kan være med til at udvikle virksomheden. Du vil komme til en virksomhed hvor der gives plads og rum, hvor det forventes du tager ansvar, handler og sætter i gang.
Der er fast løn, fritvalg konto, pensionsordning og sundhedsforsikring og du vil også få 25 gode kollegaer.
Det er en fuldtidsstilling på 37 timer med betalte pauser.
Ansøgning & kontakt:
Ansøgning sendes til ho@danrec.dk, har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Adm. Direktør Henrik Ohm på 4078 2620 eller Teamleder Palle Madsen på 5196 1655.
Vi leder indtil vi finder den rigtige kollega og der er derfor ikke en decideret ansøgningsfrist. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Danrec A/S er producent af kørerplader i plast, plasten der anvendes er 100% Europæisk genbrugsplast. Hos Danrec A/S har vi ligeledes en ambition om at være blandt de grønneste produktionsvirksomheder i Danmark, målet er at hele vores energiforbrug skal komme fra vedvarende energikilder, 95% af alt vores affald skal genbruges og at vi har 0% produktionsspild. Danrec A/S er ejet af Aran Holding i Lübeck.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
DANREC A/S, Vandværksvej, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919073