BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du stærk i logistik og brænder du for godt samarbejde, så er du måske den rette til stillingen.
Om os
Helicopter Wing har en klar international profil og huser alle forsvarets helikoptere og træningsfly.
Vi træner og udsender helikopterbidrag til indsættelse i verdens brændpunkter. Vi støtter Hæren, Søværnet, Rigspolitiet, politiets aktionsstyrker samt udøver sø redningstjeneste. Endvidere forestår HW basisuddannelsen af piloter til Forsvaret.
Logistics Support Squadron er en spændende og travl arbejdsplads med 34 medarbejdere, der dagligt har til ansvar at levere den nødvendige logistiske støtte til Forsvarets helikoptere og træningsfly. Vi lægger vægt på at yde en høj service og sikre organisationens udvikling, i trin med nye krav og opgaver. Deraf kommer vores fokus på at bidrage til et udfordrende, effektivt og åbent arbejdsmiljø for os selv og vores kunder.
Om stillingen
Du vil indgå i et af vores teams, hvor dygtige og alsidige medarbejdere dagligt løfter vores forsyningsfaglige opgaver for vores kunder, de operative enheder. Du vil dagligt bidrage til serviceringen af Helicopter Wings operative enheder. Det vil være din primære opgave at støtte med enhedernes driftsopgaver.
Du har mange alsidige opgaver. Under ledelse af teamlederen vil du blandt andet varetage følgende opgaver:
- Medvirker ved kontrol af lokalt indkøbt materiel og forsyningsgenstande.
- Medvirker ved optælling af enhedens materiel.
- Medvirker ved opbygning og vedligeholdelse af deployerbare materielkapaciteter.
- Modtager, udleverer, registrerer og oplægger forsyningsgenstande i MYBEH eller på LGDK.
- Rekvirering af enhedsmateriel ved udleverende depot.
- Returnering og afsending af materiel.
- Bistår ved forsendelser og afhentning af forsyninger, materiel og reservedele.
- Bistår ved synliggørelse af materiel
- Bistår ved omlagring og registrering af materiel og forsyningsgenstande i henhold til gældende bestemmelser.
- Bistår ved forvaltning af områdets normerede forsyningsgenstande.
Om dig
Du er uddannet lager- og logistikoperatør, og har eventuel har gennemført Forsvarets Flytekniske Forsyningsuddannelse.
Du er en engageret, struktureret og samarbejdsorienteret medarbejder, med gode kommunikative evner i såvel skrift som tale. Det forventes, at du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, og at du er i stand til at opsøge informationer efter behov, med henblik på at sikre kvalitet i dit arbejde. Du er punktlig og serviceminded.
Du har erfaring inden for forsyningsområdet, og har varetaget dit ansvar professionelt.
Yderligere ser vi gerne, at du har følgende certifikater/uddannelser:
- Gaffeltruck
- ADR grund og klasse 1
- IATA
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker efter den til enhver tid gældende organisationsaftale for
rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere m.fl. i staten mellem Skatteministeriet og Fagligt Fælles Forbund (3F) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriets og Offentlige Ansattes Organisationer- Det statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Basislønnen udgør 26.081,55 kr. pr. måned.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område, er du omfattet af særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
For yderligere oplysninger vedrørende stillingsindholdet, er du velkommen til at kontakte chefen for Logistics Support Squadron, major Morten Henriksen på mail HW-LSS-001@mil.dk eller på telefon 7284 2601 på hverdage mellem kl. 0800 og 1500.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Anette Sveidahl på telefon 7281 9125.
Ansøgningsfristen er den 31. marts 2024 og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 14 eller 15.
Vi beder dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM OPERATIONS SUPPORT WING
Operations Support Wing (OSW) opstiller Flyvevåbnets (FLV) kapaciteter inden for Tactical Support, Air Base Support og Mission Support. Kapaciteterne indeholder bl.a. Air Mobile Protection and Recovery, Military Working Dog, Forward Aeromedical Evacuation, Joint Datalink Operations Centre, Flyvevåbnets Fototjeneste, Elektronisk Krigsførelses- og Opdateringscenter, DMI, Radiosonde og Bevogtningstjenesten. Endvidere forestår OSW uddannelser i form af FLV Basisuddannelse, missionsforberedende uddannelse samt enkelte operationsstøtteefteruddannelser. Derudover leverer OSW administrativ støtte til FLV myndigheder via Flyvevåbnets Administrative Fællesskab, mens OSW via Prinsens Musikkorps understøtter såvel traditionsplejen som den ceremonielle virksomhed i FLV. Endelig varetager chefen for OSW garnisonskommandantskabet for Flyvestation Karup og er i den forbindelse ansvarlig for bevogtning og sikring af flyvestationen i fred, krise og krig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003928