BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded og klar på en alsidig hverdag? Så er det måske lige dig vi mangler.
Vi søger en forsyningsassistent til vores lille, men dedikerede logistikelement ved Vedligeholdelsesområde Karup.
Om os
Vi er et team på 9 medarbejdere, bestående af 5 forsyningsassistenter og 4 arbejdsmænd, der tilsammen udgør vedligeholdelsesområde Karups logistikelement.
Vi servicerer alle underlagte afdelinger ved Vedligeholdelsestjenesten I Karup; helikopterværksteder, flymekanikerskolen, support værksteder som SUN, våben og jordudstyr m.fl. Vores opgaver spænder bredt, dog primært indenfor myndighedsforsyningsdelen. Vi er et fagligt godt funderet team, der støtter og løfter hinanden gennem vidensdeling og faglig udveksling.
Vi har en god og uformel omgangstone, og arbejder med en fri opgaveløsning, indenfor de fastsatte rammer. Vi går op i velfærden i teamet, og har et godt sammenhold, bl.a. gennem sociale arrangementer og træning, sidst nævnte prioriteres højt, da vi som medarbejdere altid skal være udsendelsesparate.
Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver vil være at servicere vores kunder. Opgaverne er meget forskellige, fra normering og bestilling, til mønstring og kontroller samt større tilretnings-, og implementeringsopgaver. Som udgangspunkt skal vi alle kunne varetage de samme opgaver, men der er også mulighed for egne, mere specifikke arbejdsområder.
Fælles for teamet er, at vi går meget op i service, og derfor skal kunne håndtere flere opgaver, samtidig med at vi altid står klar til at hjælpe kunder der kommer ind af døren.
Du vil få en alsidig og indholdsrig dagligdag, med stor indflydelse på opgaver og procedurer.
Ansættelse er betinget af en godkendt basistest, så denne skal være registeret inden en eventuel samtale.
Om dig
Du er gerne uddannet forsyner eller har civil uddannelse inden for logistik.
Du må meget gerne have erfaring med myndighedsbeholdning. Det vigtigste er dog, at du er serviceminded, omstillingsparat og har en positiv indstilling til arbejdet.
Du har en god arbejdsmoral, et godt humør og er frisk på nye opgaver. Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og er i stand til selv at prioritere dine opgaver.
Du fremstår moden og velovervejet, og arbejder fagligt grundigt og professionelt efter devisen ”frihed under ansvar”.
Du er udsendelsesparat, jf. krav til heldbred og basistest.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en konstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Faglært tillæg er betinget af godkendt uddannelse mod fremvisning af gældende svendebrev eller uddannelsesbevis jf. gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være Karup.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte SSG Claus M. Ibsen på telefon 41 73 29 65.
Har du spørgsmål til militær løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent seniorsergent René Johannes Lund ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 68 eller på mail FPS-RJL@MIL.DK.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 27. august 2023. Samtaler forventes afholdt efter fristens udløb. Stillingerne ønskes besat snarest muligt.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en forretningsafdeling og en driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel, så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalt planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Karup, Herningvej 30, Kølvrå, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184820&DepartmentId=18960&MediaId=4680&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886265