Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Karup: Slut med cosinus og sinus – start din karriere som kontorelev med speciale i offentlig administration i Karup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Tænk, hvis du kunne slå dig løs hos Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste og bruge dine evner på at gøre os større og dygtigere. Tænk, hvis du fik mulighed for at få en målrettet 2-årig uddannelse og tænk, hvis du var et sted, hvor du fik mulighed for at udvikle dine færdigheder inden for offentlig administration.

Velkommen som ansøger til jobbet som kontorelev hos Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Om os

Du bliver en del af vores element hos Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste i Karup, hvor vi løser en stor del af paletten inden for HR-administration. Her venter dit nye team på dig, så du snart kan blive en del af vores gode, faglige og sociale fællesskab. Vi synes nemlig, at vi har et godt, fagligt og udviklende arbejdsmiljø. Vi har et godt fællesskab med plads til forskelligheder, fejl og grin. Vi ser frem til at grine med dig og give dig en god uddannelse.

Om stillingen

Velkommen til et alsidigt, lærerigt og inspirerende uddannelsessamarbejde.

• Alsidigt, fordi du kommer rundt i mange forskellige funktioner.
• Lærerigt, fordi vi har nogle super dygtige og erfarne oplæringsansvarlige med mange spændende opgave inden for HR-administration
• Inspirerende, fordi du selv er med til at skabe din hverdag og samarbejde, fordi uddannelsen bliver bedst, hvis vi gør det i fællesskab.

Uddannelsen varer 2 år og består af en veksling mellem praktik og teori på en skole.

Om dig

Du vil opleve, at du skaber værdi hos os, når du:
• Er nysgerrig og engageret af natur
• Kan tage luppen for øjet og tage initiativ og ansvar
• Har interesse i at arbejde med offentlig administration


For at blive kontorelev hos er der nogle krav, som du skal have opfyldt.
Du har bestået/består et af følgende:
• EUX Business
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EUS forløb med kvalifikationer til kontoruddannelse med specialer
• HHX

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Er du 18 år vil lønnen, det første år, være på 14.877,58 kr. pr. måned. Er du 25 år vil lønnen være 21.303,42 kr. pr. måned. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Er du nysgerrig?
Har du spørgsmål er velkommen til at kontakte Bettina Sønderhøj på telefon 7284 2407.

Det samme gælder hvis du har spørgsmål vedrørende løn- og ansættelsesvilkår. Her er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Mathias Fønskov på 7281 9121.

Søg stillingen ved at klikke på linket og vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis og evt. realkompetencevurdering.

Er du 25 år, skal du huske at vedhæfte realkompetencebevis. Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet den på en skole, som udbyder uddannelsen. Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet en realkompetencevurdering, kan du tage den med til en eventuel samtale, alternativt kan skolen udarbejde en til en mulig ansættelse.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist og proces
Vi har ansøgningsfrist den 31. oktober 2023
Vi forventer at afholde samtaler efter fristen
Vi ønsker at byde dig velkommen den 1. februar 2024 eller efter aftale











Om Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer inden for deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.
Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Karup, Herningvej 30D, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185670&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908250

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet