BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ønsker du et spændende job inden for den militære verden, hvor civile og uniformerede samarbejder om at yde støtte til Flyvevåbnets enheder? Er du motiveret af at arbejde bredt med det administrative område og kan du lide at gå dybden med dine sagsområder? Ønsker du at bidrage til en meningsfuld udvikling af Flyvevåbnets administrative processer og tværgående koordination? - Så er det hos os, du skal søge dit næste job.
Om os
Flyvevåbnets Administrative Fællesskab er en afdeling under Operations Support Wing. Vi har ansvaret for at levere administrationsstøtte til alle Flyvevåbnets myndigheder, så de kan fokusere på deres operative kerneopgaver. Operations Support Wings motto er ”Effekt gennem støtte”, hvilket leveres af vores fagspecialister hver dag, med kunden i centrum og kvalitet i højsædet.
Vi har en uformel omgangstone baseret på gensidig tillid og respekt for forskellige fagligheder og personlige egenskaber. Hos os har alle en vigtig rolle i at få enderne til at nå sammen – uanset, hvor i organisationen man befinder sig. Vi lægger stor vægt på at bidrage til et godt samarbejde og yde en god service.
Om stillingen
Vi søger en ny kollega til vores Front Office ved Helicopter Wing.
Jobbet består af sagsbehandling og vejledning inden for en bred vifte af administrative områder, bl.a.:
- Personaleadministration
- Til- og afgang af personel
- Udnævnelser
- Stillingsopslag
- Rådgivning af personel, herunder kollegaer, ledere og chefer
- Afløse kollegaer internt i organisationen ved behov
Du skal kunne behandle en sag fra start til slut, samle relevante informationer samt arbejde ud fra bestemmelser og vejledninger. Vi ønsker, at du bidrager til optimering og udvikling af processer inden for dit ansvarsområde, samt at du er omstillingsparat og træder til, hvis der bliver behov for støtte til andre opgaver end dem, du løser til dagligt.
Vi kan tilbyde dig en 37 timers arbejdsuge på Flyvestation Karup med mulighed for flekstid. Når tjenesten tillader det, er der desuden mulighed for hjemmearbejde samt at holde sig fysisk aktiv. Derudover bliver du en del af en arbejdsplads, hvor vi vægter fællesskabet højt og har et stort fokus på personlig og faglig udvikling.
Om dig
Du skal have en kontoruddannelse inden for offentlig administration, eller en anden relevant administrativ uddannelse. Hvis du har erfaring med personaleadministration og SAP, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.
Vi forventer desuden, at du:
- Kan arbejde selvstændigt og udviser handleevne
- Har sans for orden og detaljer
- Kan skabe et overblik over dine opgaver og komplekse problemstillinger
- Arbejder struktureret og følger dine opgaver til dørs
- Er fremsynet og sætter en ære i at forstå kundens behov
- Trives i et miljø, hvor faglighed, fleksibilitet og korte deadlines er hverdagen
- Du skal kunne samle trådene og videreformidle relevant viden til dine samarbejdspartnere
Bemærk, at denne stilling også vil blive slået op som en militæransættelse.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Basislønnen er 26.598,45 kr. pr. måned.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængig af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Major Jan Søgaard Madsen på osw-ak-001@mil.dk eller telefon +45 728 44990.
Har du spørgsmål til ansættelsesprocessen herunder ansættelsesvilkår kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Sheeba Krause på telefon 32 66 50 36 eller på mail fps-smk@mil.dk
Ansøgningsfristen er søndag d. 4. februar 2024. Samtaler afholdes løbende med henblik på ansættelse snarest muligt efter sidste ansøgningsfrist. Forventet start i stillingen den 1. marts eller snarest derefter.
Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM OPERATIONS SUPPORT WING:
Operations Support Wing (OSW) opstiller Flyvevåbnets (FLV) kapaciteter inden for Tactical Support, Air Base Support og Mission Support. Kapaciteterne indeholder bl.a. Air Mobile Protection and Recovery, Military Working Dog, Forward Aeromedical Evacuation, Joint Datalink Operations Centre, Flyvevåbnets Fototjeneste, Elektronisk Krigsførelses- og Opdateringscenter, DMI, Radiosonde og Bevogtningstjenesten. Endvidere forestår OSW uddannelser i form af FLV Basisuddannelse, missionsforberedende uddannelse samt enkelte operationsstøtteefteruddannelser. Derudover leverer OSW administrativ støtte til FLV myndigheder via Flyvevåbnets Administrative Fællesskab, mens OSW via Prinsens Musikkorps understøtter såvel traditionsplejen som den ceremonielle virksomhed i FLV. Endelig varetager chefen for OSW garnisonskommandantskabet for Flyvestation Karup og er i den forbindelse ansvarlig for bevogtning og sikring af flyvestationen i fred, krise og krig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973739