Vil du være en del af holdet, der dagligt forsyner de danske soldater med alt fra snørebånd til køretøjer? Og er du lagermedarbejder med mod på et job i en unik afdeling, der håndterer Forsvarets IT-materiel?
Så har du netop nu muligheden for et job på vores IT-lager i Karup.
Om os
Vi er en del af Materiel-, IT- og Produktionssektionen i Supply Chain Division, og vi er ansvarlige for oplægning og udlevering af IT-relateret materiel, såsom PC’er, skærme, mus, tastaturer, docking stationer med videre til Forsvaret, samt varetager vi tillige scrapping og screening af IT-materiel i forbindelse med bortskaffelse.
Vi har et unikt arbejdsområde, som vi er meget bevidste om. Derfor vægter vi også vores kvalitet højt, og søger at yde en god og stabil service for Forsvarets øvrige myndigheder.
Vi er et professionelt og engageret team og har en åben kultur og en uformel tone, hvor tanker og ideer udveksles frit for at fremme en høj kvalitet i vores opgaveløsning.
Om stillingen
Du bliver en del af IT-lagerets team på 10 civile medarbejdere, der varetager IT-lagerets daglige driftsopgaver.
Dine primære arbejdsopgaver indebærer følgende områder:
• Oplægning af materiel på lokationen
• Plukning og pakning til udlevering og forsendelse
• Vedligeholdelse og fornyelse af materiel
• Scrapping og screening af materiel i forbindelse med bortskaffelse
Vi forventer, at du efter grundig oplæring kan varetage opgaverne med rettidig omhu, og at du samtidig kan tage initiativ i pressede situationer, da der kan forekomme prioriterede opgaver, der kræver fokus.
Om dig
Vi ser gerne at du har en relevant uddannelse som lager- og logistikoperatør, eller har praktisk erfaring fra arbejde på lager.
Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med:
• Den almindelige arbejdsprocedurer på et lager
• SAP og kendskab til håndscannere
• Har truckcertifikat
Vi forventer, at du er positiv over for forandringer, at du bidrager til et godt samarbejdet på depotet og god til at holde fokus på den enkelte opgave.
Er du god til at skabe relationer, vil det være et stort plus, da vi arbejder tæt sammen på tværs af organisationen, for at opnå det bedste resultat i vores fælles opgaveløsning – nemlig forsyning af de danske soldater.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du bliver ansat efter gældende organisationsaftale for Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).
Basislønnen som uddannet lager- og logistikoperatør med svendebrev er 28.365,15 kr. pr. måned. Har du ikke en relevant faglig uddannelse, sker ansættelsen som specialarbejder med en basisløn på 25.732,00 kr. pr. måned.
Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet. Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om stillingen eller arbejdspladsen, er du velkommen til at kontakte daglig leder på depotet i Karup, Materielmester Dennis Christian Laursen på telefon 4172 9248.
Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-Konsulent Madeleine Moltke Kæmsgaard på telefon 4031 1094.
Ansøgningsfristen er den 10. december 2025, og vi forventer at holde samtaler umiddelbart derefter.
Stillingen er til besættelse pr. 1. januar 2026 eller efter aftale.
Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. For at komme i betragtning til stillingen skal du vedhæfte CV, ansøgning og uddannelsesbevis samt andre relevante dokumenter.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars- og beredskabsmateriel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen FSN Karup, Herningvej, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/663a4ab7-280e-4118-a4b8-84949b3817e3