Bliv lager- og logistikoperatør i Forsvarets dynamiske forsyningskæde

dato

Synes du det er spændende at have flere forskellige opgaver? Er du serviceminded og klar på at tage fat? Og kunne du tænke dig et job som lager- og logistikoperatør på en af Danmarks vel nok mest unikke arbejdspladser.

Så er det måske dig, vi mangler.


Om os

Supply Chain Division er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse som indkøber, leverer og opbevarer alle former for forsyninger til Forsvarets enheder og ansatte.

Til løsning af denne opgave er vi godt 850 dedikerede medarbejdere fordelt over hele landet. Forsyningsafdelingen varetager den direkte genforsyning af Forsvarets operative enheder og myndigheder – indsat enten nationalt eller internationalt. Vi er en moderne logistikvirksomhed, der støtter Forsvarets soldater og øvrige medarbejdere med forsyninger.

Vi har fokus på betjening og støtte til Forsvaret med særlig vægt på kundeorientering og service. Vi vægter i det fremadrettede arbejde derfor at sikre en smidigt virkende forsyningskæde. Vi er i alt 17 medarbejdere, der arbejder med varemodtagelse, indlagring og vareudlevering. Vi er opdelt i fagområderne: mundering, materiel, reservedele samt lokalt autoserviceelement (delebil).

Hos os samarbejder vi på tværs af strukturen når der er brug for en ekstra hånd eller der er mange opgaver.


Om stillingen

Som vores nye lager- og logistikoperatør vil du få en stor kundekontakt. Dine primære arbejdsopgaver bliver i vores munderingselement, hvor du vil skulle arbejde med kundebetjening.

Dine primære arbejdsopgaver er:
• Varemodtagelse
• Ombytning af mundering for kunderne
• Iklædning og afklædning
• Plukning og pakning af materiel til udlevering og forsendelse
• Forfaldende depotarbejde


Om dig

Vi forestiller os, at du er uddannet lager - og logistikoperatør. Det vil være ønskeligt, hvis du er uddannet i SAP lagerstyring og lagerbeholdning.

Du må meget gerne have erfaring med logistik - enten fra tilsvarende stor virksomhed eller fra Forsvaret.

Som person bidrager du gerne til opgaveløsningen i et samspil med andre. Du holder et højt fagligt niveau i egen opgaveløsning, ligesom du evner at sætte retning og koordinere indsatsen, så resultater nås i rette tid.

Opgaverne er mangfoldige, og derfor kræves det, at du er omstillingsparat – ikke to dage er ens. Du vil indgå i et team bestående af både civile og militære medarbejdere.

Du har kørekort kategori B samt gaffeltruck (certifikat B).


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for specialarbejdere m.fl. i staten mellem Skatteministeriet og Fagligt Fælles Forbund (3F) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriets og Offentlige Ansattes Organisationer - Det statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Aflønning som faglært sker med en basisløn på 27.631,10 kr. pr. måned. Aflønning som ufaglært specialarbejder sker med en basisløn på 25.042,33 kr. pr. måned.

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokostpause.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Chefsergent Torben Frandsen på telefon 2555 2760.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent June Bastholm på telefon 3266 54070..

Ansøgningsfristen er den 4. december 2024. Samtaler forventes afholdt løbende.
Ansættelse er den 15. januar 2025 eller hurtigst muligt derefter.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets Koncern tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er koncernens materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder.

Læs mere om FMI på: www.forsvaret.dk/fmi
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.forsvaret.dk


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen FSN Karup, Herningvej , 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149253

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet