Bliv koordinator og organisator hos MOVCON - skab værdi i en dynamisk hverdag

dato

Besidder du en engageret tilgang til dit arbejde og stortrives du i en skiftende hverdag, hvor du hjælper med at skabe værdi? Så er det måske dig vi leder efter!

Vi søger en initiativrig og servicemindet kollega, der kan hjælpe os med at få vores travle hverdag organiseret og administreret. Kunne du tænke dig at blive vores ”go-to-person” og koordinator til hvervnings- og informationsarrangementer, at være ansvarlig for on-boarding af nye kolleger og kontakt til etablissementselementet. Du vil blandt andet skulle forberede kurser og møder, samt løse diverse administrative og praktiske opgaver.

Om os

Movement Control (MOVCON) er en operativ værnsfælles enhed under Joint Movement and Transportation Organization (JMTO). Vores opgave består i at understøtte Forsvarets strategiske transporter til operationer og øvelser i udlandet. Vi støtter enheder fra hele Forsvaret med rådgivning i pakning af gods og rejsedokumenter, så transporterne går efter planen, og vi opretter og opererer transportterminaler i havne, lufthavne og på jernbanestationer over hele verden.

Trivsel står højt på dagsordenen i MOVCON, og vi har jævnligt aktiviteter, der understøtter samarbejdet, korpsånden og den faglige udvikling. Derudover vægter vi fleksibilitet for den enkelte medarbejder og dennes familieliv højt.

Om stillingen

Stillingen er forankret i ledelsesstøtteelementet, og du vil referere til næstkommanderende i MOVCON.

Stillingen indeholder blandt andet:

  • Planlægning af rekrutterings- og informationsarrangementer
  • Planlægge og koordinere on-boarding af nye kolleger
  • Kontaktperson til etablissementselementet, herunder bestilling og opfølgning på reparationer i vores bygninger
  • Kontaktperson til IT-støtte
  • Forberede møder, opdatere informations tavler, støtte planlægning af sociale arrangementer
  • Kursusassistent, herunder bookning af lokaler, bestille forplejning, udarbejde kursusbeviser med videre
  • Diverse praktiske og administrative ad hoc opgaver
  • Drift af forskellige mindre IT-koordinations- og informationsværktøjer
Vi tilbyder:

  • Gode muligheder for udvikling og uddannelse
  • Frihed under ansvar
  • Gode kollegaer, der har et stærkt sammenhold
  • Et fladt hierarki og en uhøjtidelig tone blandt medarbejdere på alle niveauer
  • Work/Life balance prioriteres
  • Sociale aktiviteter
  • Mulighed for at komme med ud og besøge kollegerne på operative opgaver
Om dig

Vi forestiller os, at du har en kontorfaglig uddannelse, inden for offentlig administration eller anden faglig relevant uddannelse. Du kan også have relevant erfaring med lignende opgaver, fra tidligere ansættelse. Du har erfaring med Office-pakken.

Du har en åben personlighed og evner til at opbygge stærke relationer til både kollegaer og samarbejdspartnere.

Opgaverne kan variere fra dag til dag, og det er derfor vigtigt, at du trives med en alsidig hverdag.

Du skal kunne trives med at arbejde på kontor, men også være klar på mere praktiske opgaver, hvor du bliver sendt ud af huset.

Du har kørekort B, da der forekommer kørsel i stillingen.

Ansættelsesvilkår:

Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Karup.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte MJ Søren Lauridsen på mail JMTO-M-NKA@mil.dk eller på telefon 2927 3956.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mia Backhausen på telefon 3266 5574

Ansøgningsfristen er den 15. juni 2025. Samtaler forventes afholdt i uge 26.

Stillingen er til besættelse den 1. august 2025 eller efter aftale.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM JOINT MOVEMENT AND TRANSPORTATION ORGANISATION

Joint Movement & Transportation Organization (JMTO) har til opgave at tilvejebringe og indsætte transport- og terminalkapaciteter i forbindelse med strategisk transport, deployering, redeployering og genforsyning af indsatte enheder eller enheder på øvelse, nationalt og internationalt. JMTO løser også transportopgaver for kunder udenfor Forsvaret herunder for allierede. Til at gennemføre transporterne anvender JMTO enten Forsvarets egne kapaciteter, allieredes kapaciteter eller civile leverandører.

JMTO er en værnsfælles NIV III myndighed under Flyvevåbnet og er geografisk placeret på Flyvestation Karup.

JMTO består af en stab, af ARK-projektet samt en Movement Control (MOVCON) dispositionsenhed. Dertil kommer en stor og meget aktiv reserve, som deltager direkte i opgaveløsningen i såvel MOVCON, ARK som staben. Myndigheden er sammensat af medarbejdere fra alle værn og civile specialister.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej, Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3799be8b-48cf-422b-b591-f41a78dd7165

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet