Bliv auditor hos Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste og sikr luftfartsikkerhed i Karup

Profilbillede
dato

Vil du være med til at kvalitetssikre vedligeholdelsen af Forsvarets luftfartøjer i Karup? Og har du baggrund i flyteknisk vedligeholdelse med et godt kendskab til kvalitetsledelse? Eller har du flyteknisk baggrund og er interesseret i at arbejde intenst med kvalitetsledelse? Så har Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste brug for dig!

Stillingen er også slået op civilt.

Om os

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesafdeling Luft består af 654 faste medarbejdere, og op til ca. 100 elever, og omfatter Forsvarets flymekanikeruddannelse i Karup, to vedligeholdelsesområder i hhv. Karup og Nørresundby og en central ledelse i Brabrand.

DKMAR 145 organisationen ved Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Karup forestår vedligeholdelse af Forsvarets EH-101 Merlin, MH-60R Seahawk, AS-550 Fennec helikoptere, samt propelfly af typen T-17 Supporter.

Vores styrke og vigtigste ressource, er medarbejderne og den forskellighed de tilfører vore enhed. Vi har brug for alle som bidrager fleksibelt og proaktivt til vores opgaveløsning. Medarbejderne i FVT er innovative, dedikerede og leverer opgaveløsninger af høj kvalitet. Samtidigt fokuserer vi på, gennem udvikling, trivsel og gensidig respekt, kontinuerligt at have et arbejdsklima på absolut højeste niveau.

Om stillingen

Du vil i stillingen som auditor opleve at være del af en superspændende arbejdsplads, hvor vi alle i teamet bidrager til både opgaveløsning og fortsat udvikling af teamets faglige og sociale kompetencer.

Dit primære ansvarsområde vil været at udføre audit i tilknytning til vedligeholdelsesarbejde udført på Flyvevåbnets helikoptere, T-17 propelfly og dertilhørende komponenter.
Dit geografiske arbejdsområde vil primært være på Flyvestation Karup.

Foruden dit primære ansvarsområde vil dine opgaver eksempelvis blive:

• støtte henholdsvis Quality Manager (QM) DKMAR-145 og i gennemførelsen af audits i DKMAR-145 organisationen.
• Ved behov støtte med udførelse af audit i kvalitetsledelsessystemerne DANAK 17020, ISO 9001 samt ISO 45001.
• Kvalitetsstøtte til værkstederne.
• Drift, udvikling og vedligeholdelse af relevante procedurer.
• Støtte værkstederne i forbindelse med behandling af afvigelser og reklamationer.

Vi forventer, at du bidrager aktivt indenfor dit ansvarsområde til optimering af vores opgaveløsning, processer og procedurer, samt bidrager positivt til løbende udvikling af teamets sammenspil.

Du vil få en spændende hverdag i et fagligt stærkt team med muligheder for personlig og faglig udvikling. Du får den nødvendige introduktion til opgaverne samt relevant efteruddannelse.

Om dig

Du er auditor med en flyteknisk baggrund og erfaring inden for flymekanisk vedligeholdelse. Det er en ønskeligt, hvis du har et godt kendskab til DKMAR M, 145, 147 og 66 eller de tilsvarende EASA regulativer og generelt kendskab til kvalitetsledelses-, styrings- og sikringssystemer. Desuden vil det være en fordel, hvis du har auditoruddannelse og auditerfaring.

Du brænder for kvalitet og flyvesikkerhed. Samtidig er du nysgerrig af natur og holder af at indgå i relationer med andre mennesker. Du har en stærk ansvarsfølelse for at yde et højt fagligt niveau, og du kommunikerer klart i skrift og tale på både dansk og engelsk. Du trives i et dynamisk miljø, hvor operativt behov og luftdygtighed skal forenes.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække. I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på senere udnævnelse.
Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Faglært tillæg er betinget af godkendt uddannelse mod fremvisning af gældende svendebrev eller uddannelsesbevis jf. gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være Karup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Flemming Berg på telefon 42 31 49 90.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent seniorsergent René Lund ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 68 eller på mail FPS-RJL@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 29. september 2024 og samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter. Ansættelse efter aftale.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste, Vedligeholdelsesområde Karup, Herningvej , 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110124

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet