Administrativ medarbejder til Forsvarets Flytekniske Uddannelseseskadrille 562

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at administrere, planlægge, tilrettelægge og styre flyteknisk grunduddannelse og op imod 70 andre tekniske kurser, herunder alle tekniske helikopterkurser i Forsvaret? Vil du bidrage til at sikre en smidig hverdag for ledelse, medarbejdere og elever? Så har Forsvarets Flytekniske Uddannelseseskadrille brug for dig!

Om os

Forsvarets Flytekniske Uddannelseseskadrille gennemfører flyteknisk grunduddannelse, alle typeuddannelser på helikoptere og T17, samt andre flytekniske kurser og uddannelser. Tilsammen har vi en portefølje på mere end 70 forskellige kurser. Alle uddannelser skal leve op til krav fra EASA, DKMAR, MATINS eller lignende, afhængigt af det tekniske behov og niveau.

Vi er en uddannelseseskadrille med 40 faste medarbejdere. Vi sætter en ære i at uddanne og udvikle vores kursister til et solidt vidensniveau. Vi tilsikrer, at vores uddannelser er tidssvarende, samt på et højt fagligt og pædagogisk niveau. Vi har en uformel omgangstone, hvor der er plads til humor og personlighed. Vi søger hele tiden at tilpasse sig efterspørgsel og den generelle udvikling. Derfor er eskadrillen et meget spændende sted, som hele tiden er i en forandring og med et blik imod fremtiden.

Om stillingen

Du vil blive administrativbefalingsmand i en afdeling bestående af 3 uddannelsesassistenter. Det primære fokus vil være at supportere kursusaktivitet samt kvalitetsmæssige områder, der understøtter den samlede produktion af uddannelser og kurser. Derudover vil du være med til at varetage den daglige administration i enheden. Stillingen er et knudepunkt, som i samarbejde med eskadrillens ledelse, skal sikre en smidig hverdag, gennem god forudseenhed, planlægning og eksekvering.

Eksempler på øvrige opgaver er understøttelse af kursusledere, kvalitets- og eksaminationssystem, dokumentopbevaring, bestilling af materialer, koordination med logistikelement, koordination med Koncernfælles Kursusadministration, praktisk forberedelse og afvikling ifm. mødeaktivitet, mm.

Du skal desuden bidrage til Vedligeholdelsesafdeling Lufts samlede opgaveportefølje, ved at udvise rettidig omhu, samt fleksibilitet i forhold til resten af organisationens behov.

Du får nødvendig efteruddannelse, samt gode muligheder for personlig udvikling i samarbejde med eskadrillens næstkommanderende, der er din direkte foresatte. Arbejdstid er som udgangspunkt 37 timer om ugen, og der vil være plads til at arrangere enkelte hjemmearbejdsdage.

Om dig

Du er sergent eller egnet konstabel med flere års erfaring. Vi lægger mere vægt på kompetencer og evner end på graden.

Vi ser, at du er godt rustet, hvis du:
• Har et stort planlægningsgen og er i stand til at omsætte intentioner til praksis.
• Har en grundig opgaveløsning og er konsekvent i dine beslutninger.
• Har en systematisk, logisk og struktureret tilgang til opgaver.
• Er nysgerrig efter at optimere og effektivisere eget og organisationens arbejde.
• Er en stærk holdspiller, som ser tingene gå op i en højere enhed til hele enhedens bedste.
• Har erfaring med Office pakken, Min Uddannelse samt flair for IT.
• Har kurser eller erfaring med arbejde i kvalitetssystemer, men det er ikke et krav.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en sergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en kandidat fra konstabelgruppen som har et godt udviklingspotentiale.

Hvis du ikke opfylder uddannelseskravet, kan du ansættes på en uddannelsesaftale, hvor du forpligter dig til at gennemføre relevant uddannelse. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau. Udnævnelse til sergent kan finde sted, når uddannelseskrav og Forsvarets fysiske basiskrav er opfyldt, samt når du har en godkendt helbreds- og tandlægevurdering og honorer de almene krav for udnævnelse.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være Karup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte næstkommanderende, kaptajn Casper Løvenhardt Henriksen på telefon 30 71 26 70 eller på mail FVT-V-AFNK@MIL.DK.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent seniorsergent René Lund ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 68 eller på mail FPS-RJL@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 18. juli 2023 og samtaler forventes afholdt løbende. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en forretningsafdeling og en driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel, så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalt planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Flyvestation Karup, Herningvej 30, Kølvrå, 7470 Karup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184263&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863008

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet