BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med fundamentet for Forsvarets opgaveløsning og være med til at gøre en forskel for Flyvevåbnets enheder? Så har vi en spændende stilling til dig.
Om os
Flyvevåbnets Administrative Fællesskab er en afdeling under Operations Support Wing. Vi har ansvaret for at levere administrationsstøtte til alle Flyvevåbnets myndigheder, så de kan fokusere på deres operative kerneopgaver. Operations Support Wings motto er ”Effekt gennem støtte”, hvilket leveres af vores fagspecialister hver dag, med kunden i centrum og kvalitet i højsædet.
Vi har en uformel omgangstone baseret på gensidig tillid og respekt for forskellige fagligheder og personlige egenskaber.
Hos os har alle en vigtig rolle i at få enderne til at nå sammen – uanset, hvor i organisationen man befinder sig.
Vi lægger stor vægt på at bidrage til et godt samarbejde og yde en ekstraordinær service.
Om stillingen
Du bliver en del af Front Office på Helicopter Wing Karup under Operations Support Wing, som foruden dig selv består af specialister med forskellige administrative ansvarsområder.
Jobbet består i at rådgive og støtte inden for en bred vifte af administrative opgaver, bl.a.:
- Rådgivning og vejledning om administrative og forvaltningsmæssige forhold
- Koordinere Front Office indsats i forhold til tilstedeværelse ved MYN underlagte enheder.
- Støtte og vejledning til MYN ifb. med INTOPS, samt koordination med AKB INTOPS kontor.
- Administrativ støtte som befalingsmand ved udsendelser.
- Afløse kollegaer internt i organisationen ved behov.
Den præcise opgaveportefølje tilpasses din erfaring og dine kompetencer. Kommende stillingsindehaver skal forvente at skulle vikariere ved Back Office i ca. 12 – 16 måneder.
Vi ønsker desuden, at du bidrager til optimering og udvikling af processer inden for dit ansvarsområde, samt at du er fleksibel og træder til, hvis der bliver behov for støtte til andre opgaver end dem, du løser til dagligt.
Vi kan tilbyde dig en 37 timers arbejdsuge på Flyvestation Karup, hvor vi tilstræber at skabe balance mellem livet på og uden for arbejdspladsen under hensyntagen til den aktuelle opgaveløsning.
Når tjenesten tillader det, er der desuden mulighed for hjemmearbejde samt at holde sig fysisk aktiv. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi vægter fællesskabet højt og har et stort fokus på personlig og faglig udvikling.
Efter endt oplæring vil der være gode muligheder for at deltage i Flyvevåbnets internationale operationer som oversergent samt udvikling inden for befalingsmandsfeltet, hvis potentialet er tilstede.
Om dig
Du er uddannet oversergent eller sergent med potentiale for uddannelse til oversergent. Du har en kontoruddannelse inden for offentlig administration, eller en anden relevant administrativ uddannelse. Vi ser gerne, at du har erfaring med personaleadministration og SAP. Men dette er ikke et krav.
Dine vigtigste kvalifikationer er:
- Du er et godt forbillede, hvor du er udadvendt og servicemindet
- Du har gåpåmod og engagerer dig i opgaveløsningen
- Du opsøger og løser selvstændigt opgaver, der falder inden for dit arbejdsområde
Vi forventer desuden, at du:
- Har sans for orden og detaljer
- Kan bevare overblikket over dine opgaver
- Arbejder struktureret og følger dine opgaver til dørs
- Er fremsynet og sætter en ære i at forstå kundens behov
- Trives i et miljø, hvor faglighed, fleksibilitet og korte deadlines er hverdagen
Vi ser gerne, at du vedlægger din seneste bedømmelse eller anden udtalelse fra tidligere stillinger.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en oversergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.
Stillingen kan besættes af en sergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse inden for en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på efterfølgende udnævnelse. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Karup.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Chef for Admin Partner Karup, Major Jan Søgaard Madsen, på telefon 72 84 49 90 eller på mail OSW-AK-001@FIIN.DK.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Kontorfuldmægtig Cecillia Sofie Christiansen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CES@MIL.DK.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfristen er onsdag den 20. marts 2024 og samtaler afholdes løbende.
Stillingen ønskes besat den 1. april 2024 eller snarest muligt.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Operations Support Wing
Operations Support Wing er Flyvevåbnets største enhed målt på specialer og er ansvarlig for opstilling af Flyvevåbnets kapaciteter inden for Tactical Support, Air Base Support og Mission Support. Vi er Flyvevåbnets værnepligtige første møde med Forsvaret, og står – udover Flyvevåbnets Basisuddannelse – også for missionsforberedende uddannelse samt enkelte operationsstøtteefteruddannelser, ligesom vi yder administrativ støtte til Flyvevåbnets myndigheder. Chefen for Operations Support Wing varetager desuden garnisonskommandantskabet for Flyvestation Karup og er i den forbindelse ansvarlig for bevogtning og sikring af flyvestationen i fred, krise og krig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Viborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Karup, Herningvej , Kølvrå, 7470 Karup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009699